Energieke rock!

Weekend verslag van Mark:

Zaterdag om 17:00 uur had ik mijn auto volgeladen met mijn spullen want we hadden s’avonds een optreden in de Peppel, te Zeist. En niet zomaar een optreden, we deden mee met een bandwedstrijd nadat onze vrienden van de Wolfhunters ons getipt hadden omdat zij op het laatste moment niet meer konden. De week hiervoor hadden we de voorronde gewonnen en deze avond kwam dus de finale.

Aangezien ik de enige ben met een rijbewijs in de band ging ik naar Hilversum en haalde daar Arthur op. Samen met Arthur laadde we de auto in en gingen we onderweg naar Thom in Amersfoort…. Tot…

BOEM!!!!!!!!!!!!!!!

 

En mijn rechter achterwiel was leeg.. Gelukkig ben ik lid van de ANWB dus ik belde ze op en binnen 30 minuten kwam Romano. Hij gooide een krik onder de auto, draaide aan een paar boutjes, nieuwe wiel erop en we konden weer verder!
Nog HEEL erg bedankt daarvoor!

Aangekomen bij Thom even uitgelegd en gelachen over wat er gebeurd was en toen op naar Zeist!

Het optreden ging lekker, we hadden wat nieuwe dingen gerepeteerd op vrijdag en deze zaterdag voor het eerst toegepast. Aangezien het een wedstrijd was ging de jury na ons optreden in beraad en vervolgens kwamen ze om te zeggen dat wij de winnaar waren!

Dit houd in dat we volgende keer meespelen bij de Utrechtse popprijs, we krijgen een foto shoot krijgen, een voorprogramma mogen spelen bij een bekende band in de Peppel en……… Die onwijs mooie grote beker!

We gaan nu weer aan de slag voor de album release, we hopen jullie daar allemaal te zien!

Getagged , , , , , , ,

Geef een reactie

